zondag 30 november 2008

Weer eens wat foto's!

Ik ben weer eens in het archoef gedoken;-))

Irina ten voeten uit...

Sultan samen met ma op de bank tijdens een weekendje Dwingeloo. Ma is verzot op ons stel!!

In 2006 zijn we naar Costa Rica geweest. Heb m'n hard verpand aan dat land...
Tijdens een rit van hotel naar hotel hebben we een stop gemaakt bij "Crocodile Bridge". Allemachtig wat een joekels van krokodillen!! Dr. Brady Barr (van National Geographic) heeft onderzoek gedaan naar deze groep krokodillen.

De groene leguaan. Bij bosjes lopen die beesten daar rond!! Echt groot, groter, grootst en je kan er behoorlijk dichtbij komen. Ik vind ze écht geweldig!!

Bij diverse lokale bewoners ben je hartelijk welkom om te komen kijken. De chauffeur van onze bus wist enkele hele leuke adressen voor een hapje fruit en een drankje. Achter het huisje van de mensen was een giga-voliere, uitlopend in een bergwand. Daar zaten een paar toekans, handtam. Wie wilde mocht de vogel op de arm nemen, mits je rustig bleef en de dieren geen angst bezorgde. Tja, das een buitenkans natuurlijk;-))

Met Kerst enkele jaren geleden hebben de katten een aardbei gekregen van Ans en Chiel. Hier is ie nog in originele vorm, ze kunnen er dus in liggen. Maar nee, eigenwijs als katten zijn, liggen die van ons erop!!

Een doodgewone kartonnen doos is een favoriet plekje bij de katten. Ligt er al één in?? Dan ga je er toch gewoon bij liggen!!



Na mijn bericht "bladeren" kreeg ik weer een treurig bericht... Van een goede kennis zijn ineens haar 3-jarige Cane Corso en 10-jarige Beagle op dezelfde dag overleden...De oorzaak is (mij) nog niet bekend. Er is autopsie verricht, dus ik denk aan vergiftiging. Maar, wat een nachtmerrie...op 1 dag twee van je honden verliezen. Moet er echt niet aan denken!!
Ik heb ons stel maar eens extra geknuffeld....

Geen opmerkingen:

Search