donderdag 13 november 2008

Nou zeg...

Dat was even stressen;-)) Na een g-mail account te hebben aangemaakt, kon ik dus niets meer plaatsen op mijn eigen blog. Maar goed, na ff zoeken, ben ik er weer!!

Vanavond zijn we met kleine Suus naar de DA geweest. Onze kleine was ziek. Ze liep niet meer. Wilde alleen maar liggen en hing in m'n armen als ik haar oppakte. Dat is niets voor Suus, normaal heeft zij geen tijd. Er is zoveel te beleven dat op schoot zitten of in iemands armen liggen geen optie is. Dus op naar Dreumel, daar de DA in Druten op woensdagavond geen spreekuur heeft. Vrouwke is helemaal nagekeken, geen rare dingen gevonden, behalve flinke koorts. Haar temperatuur was 40,5. Waarschijnlijk heeft ze last van een virusje. Ze heeft een injectie gekregen tegen de koorts en was na thuiskomst al weer veel meer haar eigen eigenzinnige zelf. Wel heb ik Echinaeforce in het drinkwater van de poezen gedaan. We moeten madammeke even goed in de gaten houden, maar als ze doorgaat zoals nu, komt het weer snel goed. Ze wandelt en mauwt weer als vanouds. Gelukkig dronk en at ze wel prima, ondanks dat ze zich ziek voelde, anders had ze nu aan het infuus gelegen. We houden haar uiteraard even goed in de gaten, maar als het doorzet is ze in no-time weer de oude. Gelukkig maar, een ziek poezendametje is echt helemaal niets!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Yvon ,

Hoe is het nu met Suus?
Is ze al wat verder opgeknapt??

Groetjes , Marja

Search