zondag 6 september 2009

Even voorstellen...

Hier is ze dan, ons puppenmeisje, Angiola Donata. Deze foto is gemaakt door Manon, haar fokster.


Angiola (= engel) is haar stamboomnaam, Donata (= geschenk, kado, geschenk van God) is haar roepnaam.

Vrijdagavond was het zover. Op naar Manon om ons meisje te gaan kiezen. Manon had me verteld dat zij al een idee had welk meisje we zouden kiezen. Ik had zelf ook al wel een gevoel;-))
Na de koffie bracht Manon de meisjes binnen. Wij op de kont op de grond, meisjes erbij. Vanaf moment 1 wist ik het... hetzelfde meisje als bij het vorige bezoek klom op mijn been en stal wederom direct mijn hart!! Toch nog even blijven kijken en spelen met de heerlijke dames. Maar steeds gingen mij ogen én gevoel naar die ene...
Dat is Donata!!



Ik kijk Mari aan en vraag, wat denk jij? Jij moet kiezen, was zijn antwoord. Nou dan is het duidelijk, dat is Donata!! Manon heeft gelijk gekregen, dit was het pupje waarvan zij dacht dat wij zouden kiezen;-))
Donata is een heerlijk, speels, knuffelig dametje met karakter!! Zoals Manon al zei, daar gaan we onze handen nog vol aan krijgen;-)))) Maar niets liever dan dat!
Ook Sultan zal in no-time om haar pootjes zijn gewonden! Ook hij krijgt de mooie taak mee te helpen in de opvoeding van onze kleine Donata.



Eens even zien wie er nog meer hier is... Hallo, wie ben jij?? Mag ik bij je komen wonen??

Ze is heerlijk ondernemend en nieuwsgierig. Ik ben er helemaal van overtuigd dat zij helemaal bij ons past!!


Na alle indrukken wordt je moe, dan val je toch gewoon spontaan in slaap?? Heerlijk!
Zo is ze volop op ontdekkingsreis, zo ploft ze neer waar ze staat en slaapt...




Nog een week of vier, dan is het zover.
Donata heeft nu al de boel in een stroomversnelling gebracht hier;-)) We waren al van plan om de huiskamer onder handen te nemen. Sausen, schilderen en een andere vloer erin. Toen kwam Donata in beeld... Dus nu zijn we druk bezig met de kamer, die willen we af hebben voor Donata komt!! Inmiddels zijn de muren klaar. Het laminaat (speciaal er op gelet dat het niet glad is natuurlijk!!) is gekocht en ligt klaar om gelegd te worden. Dus het wordt nog ff aanpakken de komende weken!

Maar oh, wat zijn we blij met dit meiske!!!!

1 opmerking:

miss honeybee zei

Dat heb ik inderdaad even gemist...begrijp niet hoe het kan want gisteravond heb ik dit postje niet gezien...in ieder geval..WAT EEN SCHEETJE!! Mooie naam ook!

Search