woensdag 22 oktober 2008

Jairo en Atilla




Na een paar dagen door drukte niet online te zijn geweest, kreeg ik maandag het bericht dat Jairo is overleden....Pfff, dat doet pijn.


Jairo, grote grijze lieve knuffel Cane Corso.


Jairo de eerste CC-vriend van onze Sultan.


Jairo aan wiens baasjes wij het Barf-principe te danken hebben.


Jairo, een 5 jarige reu in de bloei van zijn mooie leven.


Jairo een lieve vent met toegewijdde, liefhebbende baasjes.


Vriend van Cirino de CC en Dani de Shi Tsu.




Zomaar weg, omgevallen en niet meer opgestaan bij het spelen met Dani...


De tranen branden in mijn ogen terwijl ik dit neerschrijf...




Dag lieve vent... Je hebt een plekje in ons hart.


Dan is er Atilla, de super Amstaff van een goede vriend. Na 12 jaar is er een einde gekomen aan een mooi leven voor deze supervent...
Atilla, een manneke met gebruiksaanwijzing.
Atlilla, een super ventje voor wie je kende.
Atilla, je had een baas als geen ander.
Briga zal je missen als broertje...
Je bloemkooloortje zal me bij blijven, evenals je gouden karakter, ook al was je niet
de makkelijkste. Je was een kerel uit duizenden, Atilla.
Atilla en Jairo hebben een plaatsje in mijn hart veroverd. Ik zal beide kanjers enorm gaan missen!
Het ga jullie goed kerels, daar achter de regenboogbrug....

Geen opmerkingen:

Search