zaterdag 22 januari 2011

Nog even geduld aub...

Jammer genoeg hebben we nog geen uitslag van het enzymenonderzoek van Sultan. Het zou er dinsdag of donderdag zijn. Omdat we donderdag niet thuis waren ivm het jubileumfeest van Mari op zijn werk, heb ik vrijdagmorgen maar even gebeld naar de DA. Ik kreeg een vriendelijke assistente aan de lijn. Ze ging even kijken. Jammer genoeg kon ze niets vinden, maar geen nood, 's middags zou er één van de DA's zijn en zou ze verder navraag doen met de belofte mij terug te bellen. De praktijk is tot zeker 20.00u open, dus ik heb rustig afgewacht. Rond half 7 kwam er een technische man van mijn werkgever, omdat er iets niet goed ging met programma's en bestanden. Hij heeft zich samen met Mari een ongeluk gezocht maar niets kunnen ontdekken. Door al die toestanden was het wel inmiddels kwart over acht geworden... Te laat om zelf nog te kunnen bellen, de praktijk is immers gesloten dan, en bovendien nog niets gehoord, niet teruggebeld:-( Ik baal er wel van, was fijn geweest om iig teruggebeld te worden... Ik weet ook wel dat ze in Utrecht soms veel langer tijd nodig hebben dan verwacht, maar toch. Maar goed, maandagmorgen hang ik weer aan de telefoon. Dus, nog even geduld voor de uitslag a.u.b.

Geen opmerkingen:

Search