donderdag 13 januari 2011

Het heeft even geduurd....

...maar hier eindelijk weer een update!! Ruim een week voor de Kerst ben ik gevallen en heb een flinke knieblessure opgelopen, waardoor ik enkele weken eigenlijk alleen maar met mijn been lnaguit kon zitten:-( Ben gelukkig weer redelijk op de been en heb zelfs gisteren weer zelf met de honden kunnen lopen!! Weliswaar om de beurt, maar toch! Moest het jammer genoeg vandaag wel weer bekopen, maar er zit (eindelijk) vooruitgang in!!


Dat het goed gaat tussen de honden en de poezen hoeft geen betoog, denk ik!


Afgelopen zondag zijn we met de Vrienden van de Cane Corso gaan wandelen in Zoetermeer. Ik heb op de groep gewacht met een beker warme chocomel met slagroom, na een klein stukje te hebben meegelopen. Marcel heeft daar deze mooie foto van onze Donata gemaakt!!


Aanvalluhhhhh!!!!!!!! Donata en Sultan in actie;-))Volop plezier, met elkaar en de andere CC-vriendjes. Totdat onze Sultan zomaar ineens omviel... Hij is niet "weg" geweest, heeft geen spierkrampen of stuiptrekkingen gehad. Ook geen wazige blik of draaiende ogen. Wel het Mari hem weer op zijn poten moeten helpen.

Na weer op vier poten te staan, heeft Mari Sultan aangelijnd om rustig aan terug te lopen. Ook Donata maar aangelijnd, anders blijft zij aan de gang;-) Marcel heeft zich over onze kleine dame ontfermt. Aangekomen bij het restaurant, heeft Mari Bryant gevraagd mij te halen van binnen. Man, ik ben me echt rotgeschrokken... Heb maar de helft gehoord van wat Bry vertelde. Mijn kerel was omgevallen... Aangekomen bij de groep, na een mank en pijnlijke sprint, stond Sultan gelukkig normaal, hoewel enigzins rustig in de groep. Ik schijn lijkbleek aangekomen te zijn. Toen ik mijn ventje zag staan, werd het me even teveel... Ik barstte in tranen uit. Het vervolg over Sultan in een volgend bericht.


Samen met onze "oude" buurtjes zijn we begin december een weekend in Nunspeet geweest. Volop sneeuw, de honden genoten met volle teugen en wij ook!!
Uren wandelen in de versbesneeuwde bossen!!


Net als wij, waren de honden aan het eind van de dag moe....

Geen opmerkingen:

Search