vrijdag 25 januari 2008

Spreuken over honden en katten.



Er zijn zoveel leuke, typerende en rake spreuken over katten en honden, dat ik er zo af en toe wat zal plaatsen op mijn blog. We beginnen, zoals de foto al duidelijk maakt met poezen spreuken! Op de foto staan Joris en een nog hele kleine Suus-dame!

Als je de beste plaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen'.

'Honden hebben bazen, katten hebben personeel'.

'Katten zijn slimmer dan honden. Je krijgt acht katten nooit zo gek dat ze een slee door de sneeuw gaan trekken (Jeff Valdez).'

'Katten zijn delicate wezens en ze kunnen de meest uiteenlopende kwalen krijgen, maar ik ben nog nooit een kat tegengekomen die aan slapeloosheid leed (Joseph Wood Krutch).'

'Vrouwen en katten doen waar ze zin in hebben, en mannen en honden kunnen daar maar beter mee leren leven (Alan Holbrook).'

'Het verschil tussen katten en honden is dat honden komen als ze geroepen worden, terwijl katten een boodschap aannemen en later contact opnemen.'

'Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine kattenpootjes.'

'Is het niet prachtig hoe katten vrienden kunnen maken en mensen kunnen beinvloeden zonder ooit ook maar een boek te lezen.'

'Als ik met mijn kat speel, dan is het niet echt duidelijk of ik me nou met haar amuseer, of zij met mij.'

'"The cats moto.....
The dog did it"
Deze is wel heeeel toepasselijk hier in huis;-))

2 opmerkingen:

simone zei

Heb er ook nog een:

"The cats moto.....
The dog did it"

Groetjes

Simone

Yvon zei

Dank je wel, Simone, ik zet 'm erbij!!

Search