donderdag 17 januari 2008

Speelgoed

Normaal gesproken koop ik heel weinig speelgoed voor de honden, omdat het meeste in no-time kapot is gebeten. Toch kon ik vanmiddag de verleiding sinds lange tijd niet weerstaan. Dus maar weer eens iets uitgezocht. Uiteraard geen dure dingen, met in mijn achterhoofd de gedacht dat het toch binnen enkele minuten gesloopt zou worden...
Voor Sultan een latexkippie en voor Irina een stoffen lappenbal meegenomen.
Tot mijn grote verbazing leven beide speeltjes nog steeds!! Sterker nog, Er word niet mee gegooid, niet aan getrokken en al helemaal niet in gebeten, of heel voorzichtg!! Sultan heeft zich ontpopt tot broedse kip. Kippie moet vooral bij hem liggen.


Kippie weghalen bij meneer?? Paniek!! Kippie moet blijven liggen!! Sultan weet precies hoe hij even zachtjes moet bijten op de juiste plek om kippie te laten piepen, wat hij dus ook regelmatig doet.





Irina slaapt ook met haar lappenbal. Die wordt voorzichtig tussen de voortandjes genomen, op de bank gelegd en madammeke installeert zich ernaast. Dan nog even 2 of 3 keer even er tegenaan duwen met de neus, en dan is het goed.

Gekke beesten, ze blijven me verbazen!!

Geen opmerkingen:

Search