vrijdag 30 april 2010

Dubbel.....

Afgelopen woendag hadden Donata en ik examen voor de basis cursus. Het vervolg op de puppie-cursus. De afgelopen weken op cursus gedroeg mijn Doke zich als een rasechte puber........... Luisteren??? Da ga nie met een plantage in de oren. Echt, het was geen banaan, geen bananenboom, maar gewoon een complete plantage. Alle commando's waren vergeten. Zit? géén idee. Af?? Nooit van gehoord.... Aandacht/kijk? Tuurlijk, voor alles behalve het vrouwtje;-))
Ik zag het examen al helemaal de mist in gaan;-) Maar, joepie!!!!! Madammeke kan het wel!!!!!!!!! (dat is geen nieuws natuurlijk, maar toch, op het examen is het wel ff spannend!!)Donata en ik zijn geslaagd voor het examen van de basiscursus!!!!!!
Ik ben werkelijk apetrots;-) Mijn Poppie is geslaagd!!!!!!!!

Naast die vreugde en trots is er ook het gemis en verdriet. A.s. zaterdag zou Irina's verjaardag zijn. Pffff, ik mis Irina nog elke dag.... Mijn one of a kind dog. Mijn Muppet. Meiske is elke dag bij ons.

Een hele dikke knuffel voor jou, mijn meisje Irina. Ik heb zoveel van je geleerd, door jouw lessen begrijp ik Donata beter.

1 opmerking:

miss honeybee zei

Gefeliciteerd met het behalen van jullie diploma! En sterkte straks a.s. zaterdag.
X Ans

Search