zaterdag 20 juni 2009

De wandeling van afgelopen zaterdag

Toen Wouter en Anita hier aangekomen waren, zijn we direct lekker gaan wandelen in de uiterwaarden en langs de Waal.
Anita heeft daar schitterende foto's gemaakt! Ik ben echt superblij met deze foto's!!!!
Kom jongens, we moeten door!!

Tja, een zandbad is goed voor mijn huid, moet Ludo gedacht hebben;-))
Even uitleggen waar we nu precies zijn...of zoiets...
De mannen hebben lol! Al vond Ludo Sultan wel een beetje imposant. Maar stiekem was het ook wel leuk, lekker samen ravotten!!


Onze Irina ten voeten uit...
De baasjes en de honden.

En hier smelt ik dus helemaal van... Mijn meissie...
Muppet, die natuurlijk precies op het moment van de foto haar hoofd wegdraaide;-))
Mijn kanjer, hij is gewoon een knappe vent!!

In het water zaten ontelbaar veel hele kleine visjes. Toen de honden het water inliepen, zag je aan alle kanten de visjes wegspringen. Als zilveren schijfjes sprongen ze voor de honden weg. Nadat Ludo het eerst even vol verbazing had staan bekijken, kwam hij in actie!! Dat was eigenlijk toch wel héél erg leuk;-)) Dus vissen maar!! Dat doe je best al snorkelend... Jammer voor Ludo, waren die kleine visjes vreselijk snel, meneer heeft dus niets gevangen.
Het was heerlijk wandelweer, de honden hadden de grootste lol en dus de baasjes ook!!

1 opmerking:

miss honeybee zei

Echt prachtige foto's!!

Search