woensdag 20 februari 2008

Kleinkinderen

Via het Cane Corso forum heb ik contact met baasjes van een paar kleinkinderen van Irina.
Als eerste, Danna, zij woont bij Trees en Jan, samen met een andere Cane Corso, Bandito.

Is ze geen plaatje?

Dit manneke is Dionisio.

Dali en Diginio, echt broer en zus, toch?

Dali woont bij Pascalle. Net als haar broertjes en zusjes heeft Dali voor een besmetting van het beruchte Cane Corso virus gezorgd bij haar baasjes!

Tsja, zo vreemd is dat virus natuurlijk niet als je zulke plaatjes ziet;-))


Ik moet toegeven, ik ben best wel trots als ik de kinders en kleinkinders van onze Irina zie!!

Trees, Pascalle en Manon, helemaal super dat ik foto's van jullie mag gebruiken!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Yvon, tuurlijk mag je onze foto's gebruiken, zonder jouw dametje had ik mijn tuttebelletje niet!!
groetjes,
Trees

Yvon zei

Trees, je weet hoe ik over Danna denk!!

Search