donderdag 7 februari 2008

Familie

Van enkele van onze beesten hebben we ook hele leuke foto's van familieleden.
In de loop der tijd zal ik het één en ander hier vertellen en natuurlijk laten zien!

Om te beginnen onze kleine dame Suus. Haar mams is een raskat, en wel een echte Brits Korthaar. Ik ben helemaal weg van dat kattenras!! Lekkere bolle, vreselijk lieve beesten.
Toen onze Karel, mijn allereerste eigen poezenbeest (jazeker Kareltje was een poes en geen kater) was overleden op 18 jarige leeftijd, wilde ik, na jaren van asiel en opvangkatten, heel graag weer een kitten in huis. Op internet vond ik een nestje kruising Britjes. Snel een afspraak gemaakt en uiteraard...de allerkleinste stal direct mijn hart! Ze was achter in haar groei en liet zich door haar 6 broertjes flink op haar mini-koppie zitten. Vandaar dat ze ook al met 5 weken bij ons is gekomen. Zo konden we haar bijvoeden en en er voor zorgen dat madammeke weer zou aansterken.

Hier is kleine Suus een week of 3.


Met regelmatig wegen hielden we haar groei goed in de peiling!!


En dit is de mama van ons kleine monster! Een heerlijke zwarte Brits Korthaar!

Inmiddels is dat kleine mini poesje uit gegroeid tot een heerlijk eigenwijs monstertje dat precies weet hoe de boel hier op stelten te zetten! Ze is voor de duvel niet bang en spant regelmatig samen met Irina om kattekwaad uit te halen.
Ook met Joris en Tobias vliegt en rent ze met grote regelmaat door het huis.
Voor knuffelen heeft mevrouwke meestal geen tijd, druk, druk, druk...Stel je voor dat je wat van de fun mist in huis of in de kattenren! Maar als ze tijd heeft...dan is het een zalig knuffeldier!!

Geen opmerkingen:

Search