dinsdag 29 november 2016

Hopeloos achter lopen..

Schandalig! Ik gebruik hoofdzakelijk Facebook voor alle updates over onze Wetenswaardigheden met de beesten.
Ga toch proberen hier weer nieuw leven in te blazen!

Er is heel veel gebeurd. Een hele grote impact heeft de ziekte en het overlijden van een dierbare vriendin op mij gehad.
Trees, naamgeefster van onze Donata. Trees kwam uit noord Groningen om als eerste kennis te maken met Do bij onze thuiskomst van Manon. De foto die Trees toen maakte is mij zo dierbaar.
Samen met Trees heb ik de Facebook pagina Cane Corso Gedrag opgericht. Marion was al snel mede beheerder. Met elkaar meer begrip kweken en hulp bieden aan CC baasjes. De CC was onze gezamenlijke liefde.
Het idee ontstond om een weekend voor CC baasjes te organiseren gericht op gedrag, op een leuke, ongedwongen manier. Met elkaar hebben we 2 weekenden mogen organiseren. Marion en ik zijn kog een weekend bij haar geweest voor het eerste gedrag weekend, een top weekend! Niet in het minst door de inzet van Jan, de man van Trees.
Het laatste CC weekend, afgelopen maart, was Trees al heel erg ziek. Maar wat heeft ze kunnen genieten van de honden en de mensen. En wat hebben wij van Trees genoten.
Kort daarna ging het snel slechter met Trees. Marion en ik hadden nauw contact met Jan en het werd al snel duidelijk dat het snel afgelopen zou zijn. Samen hebben we gehuild, gescholden en geschreeuwd. Trees mag niet gaan, dat kan niet. Wat moesten we zonder Trees?
In juni hebben we definitief afscheid moeten nemen, wat deed dat pijn, en nog steeds.
Het afscheid was mooi, het was Trees.
Met medeweten van Trees zijn er enkele fijne mensen mede beheerder geworden van haar "kindje" de pagina Cane Corso Gedrag op FB. In haar gedachtengoed zetten wij de pagina, maar ook de CC gedrag weekenden voort.
Op de pagina zal altijd de foto van Trees met haar Danna profielfoto blijven. Voor altijd bij ons.
Lieve, lieve Trees, ik mis je.

Geen opmerkingen:

Search